11 Οκτ 2007

Day one...

Μετά το παρολίγον ψυχολογικό τραύμα της απαγωγής και μεταφοράς μου, επιτέλους φτάσαμε στο νεό μου σπίτι!

Καλό δε λέω αλλά εγώ διψούσα και δεν είχα κουράγιο να ανακαλύψω το χώρο. Μου έδειξαν το μπωλ με το νερό μου στο οποίο χωρούσα ολόκληρη...















Μετά κουράστηκα και είπα να κοιμηθώ. Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι δεν μου είχαν πάρει κρεβάτι! Πώς να κοιμηθώ βρε άνθρωποι σε ένα κουτί από παπούτσια; Εντάξει χωράω αλλά θα στραβώσω το κουτάβι! Και με συνοπτικές διαδικασίες τους έπεισα να μου βάλουν ένα μαξιλάρι... Κοιμήθηκα...















Δεν έκανα πολλά πράγματα τις πρώτες ημέρες στο νέο μου σπίτι. Όλο έτρωγα και κοιμόμουν (εντάξει λέρωνα και όπου έβρισκα αλλά αυτό το έμαθα γρήγορα!)... Ευτυχώς με άφηναν στην ησυχία μου!

Αρχαία ιστορία θα μου πείτε, αλλά από κάπου έπρεπε ν' αρχίσω...

1 σχόλιο:

Greg είπε...

Mπράβο Ραμονοσκυλο!!! Πολύ χαίρομαι που προσέλαβες γραμματέα(είναι έμπειρη και έχει καλές σύστασης έχω ακούσει...) και αποφάσισες να φτιάξεις σελίδα να μαθαίνουμε τα νέα σου.
Ανυπομονούμε για την επομενη σελίδα της ζωής σου
Ήσουν κούκλα μικρή....τώρα είσαι θεα!!!!

Φιλια