11 Οκτ 2007

Curriculum Vitae

Το όνομά μου είναι Ramone και είμαι μία όμορφη boxer-ίνα...

Ναι, λέμε! Είμαι θηλυκό!
Και τους τα 'λεγα εγώ ότι θα μπερδεύεται ο κόσμος με το όνομα δεν με άκουγε κανείς! Τι να έκανα κι εγώ, μια σταλιά κουτάβι ήμουν το δέχτηκα... Αργότερα μου εξήγησαν ότι το όνομά μου προέρχεται από ένα συγκρότημα τους "Ramones", αλλά απ' ότι κατάλαβα αυτοί ήταν πολλοί εγώ είμαι μία, μετά μπερδεύτηκα και δεν κατάλαβα τη λογική τους, μετά κουράστηκα, κοιμήθηκα και το ξέχασα...

Γεννήθηκα το Μάρτιο του πέρυσι (2006) και το Μάιο του ίδιου χρόνου μετακόμισα στο σημερινό μου σπίτι. Στην αρχή δεν ήθελα, αλλά δεν είχα και πολλές επιλογές... Έτσι όπως με πήραν και με έβαλαν στο αυτοκίνητο να με μεταφέρουν, απορώ πώς και δεν απέκτησα ψυχολογικά προβλήματα! Με το που μπήκα στο νέο μου σπίτι με μια κλεφτή ματιά είδα ότι έχει τζάκι και χάρηκα! Είμαι σκύλος από τζάκι, έχω καταστρέψει ένα ράφι με αγγλικά βιβλία και πιάνο (ουπς! τυπογραφικό! εννοώ πιάνω) μπαλάκια στον αέρα!

Από καιρό ήθελα να γίνω star στο διαδίκτυο, αλλά δε μπορούσα να βρω ένα τρόπο να χρησιμοποιήσω το πληκτρολόγιο κι έτσι κατέστρεψα ένα για αρχή. Πρόσφατα προσέλαβα ως γραμματέα τον... άνθρωπό μου και της πρόσεφερα ως αντάλλαγμα άπειρες κουταβιές! Άλλωστε οι καλές συναλλαγές κάνουν τους καλούς φίλους!

Α! Και για να μη μπαίνουν ιδέες στους υποψήφιους γαμπρούς να αναφέρω για την ιστορία ότι εδώ και κάτι μήνες έσπασε το καλούπι! Στειρώθηκα!

Αυτά για αρχή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: